Gwarancja

Wszystkie podkładki com4tclick są produkcji polskiej i udzielamy na nie gwarancji.

Gwarancja nie obejmuje umyślnego lub nieumyślnego zalania cieczami wewnętrznej części podkładki wraz z zawartością. Sklep nie odpowiada również za uczulenia mogące powstać z kontaktu z zawartością podkładki – tu nabywca musi sam zdecydować na co jest lub nie jest uczulony i wybrać taką mieszankę wkładów, co do której ma pewność, że nie jest dla niego uczulająca kontaktowo, wziewnie lub w jakikolwiek inny sposób.

Znak towarowy com4tclick – zgłoszony jest do rejestracji do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego – Wspólnotowy Znak Towarowy nr CTM-013263751

Podkładki pod nadgarstek com4tclick – zgłoszone są do rejestracji do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego – zgłoszenie wzoru wspólnotowego nr RCD-002544767

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 854 21 37.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny. Pamiętaj, że zwrot środków zostanie dokonany zawsze tym samym kanałem, którym przeprowadzona została płatność.
  2. W najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 7 dni (w wyjątkowych wypadkach 14 dni) od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu do 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu, naprawę, zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 22 854 21 37. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny, w stanie niezmienionym – nie noszącym śladów użytkowania.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Kupujący sam ponosi koszty przesyłki ze zwracanym towarem od siebie do Sklepu.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu.
  3. W ciągu do 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu do 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wszelkie ewentualne spory dotyczące transakcji w pierwszej kolejności rozwiązujemy polubownie.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji i odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.