Reklamacje i zwroty
Gwarancja
Wszystkie podkładki com4tclick są produkcji polskiej i udzielamy na nie gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje umyślnego lub nieumyślnego zalania cieczami wewnętrznej części podkładki wraz z zawartością. Sklep nie odpowiada również za uczulenia mogące powstać z kontaktu z zawartością podkładki – tu nabywca musi sam zdecydować na co jest lub nie jest uczulony i wybrać taką mieszankę wkładów, co do której ma pewność, że nie jest dla niego uczulająca kontaktowo, wziewnie lub w jakikolwiek inny sposób.
Znak towarowy com4tclick – zgłoszony jest do rejestracji do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego – Wspólnotowy Znak Towarowy nr CTM-013263751
Podkładki pod nadgarstek com4tclick – zgłoszone są do rejestracji do Urzędu Harmonizacji Rynku Wewnętrznego – zgłoszenie wzoru wspólnotowego nr RCD-002544767
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 854 21 37.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny. Pamiętaj, że zwrot środków zostanie dokonany zawsze tym samym kanałem, którym przeprowadzona została płatność.
- W najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 7 dni (w wyjątkowych wypadkach 14 dni) od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu do 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu, naprawę, zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 22 854 21 37. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny, w stanie niezmienionym – nie noszącym śladów użytkowania.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Kupujący sam ponosi koszty przesyłki ze zwracanym towarem od siebie do Sklepu.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu.
- W ciągu do 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu do 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Wszelkie ewentualne spory dotyczące transakcji w pierwszej kolejności rozwiązujemy polubownie.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji i odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.